Oficjalna strona fanów Michała Miszela Szpaka ! Nasz faworyt w X-Factor . Dlaczego oficjalna bo Miszel tutaj zaglada , Wiesz o czymś? masz jakieś zdjęcia? Video? napisz lub wyślij link na kochamkiedydomniepiszesz@gmail.com

środa, 16 marca 2011

X Factor: Michał Szpak szuka dziewczyny?









SE
Mimo, że o Michale Szpaku nie można powiedzieć, że męsko wygląda, idziemy o zakład, że znalazłyby się dziewczyny, które poszłyby za nim w ogień:) I bardzo dobrze! Wygląda bowiem na to, że Michał zaczął rozglądać się za wybranką serca. Co innego skłoniłoby go do głośnego wyznania, że nie jest gejem?;) "Wszyscy zastanawiają się, jaką mam orientację. Jestem heteroseksualny, ale mój wizerunek jest metroseksualny i taką mam urodę" - powiedział artysta w rozmowie z "Super Expressem".


Michał, który pochodzi z Jasła przyznał jednocześnie, że jego kolorowe stroje, długie włosy i makijaż nie za bardzo podobały się mieszkańcom miasta. "Nie wszyscy do końca byli dla mnie tolerancyjni. Mój wizerunek stworzyłem już pod koniec podstawówki. Ale tato powiedział mi, że tylko na scenie mogę wyglądać jak chcę. Mimo to trochę malowałem się na co dzień. Tato się wkurzał. Ale w końcu się przyzwyczaił".


Teraz pan Andrzej Szpak jest dumny z syna. "Czasami zwracam mu uwagę, jak się ubiera, ale generalnie toleruję ten jego wizerunek. Mogę powiedzieć, że oprócz relacji tata - syn, jesteśmy też przyjaciółmi, a to dla mnie jest najważniejsze" - powiedział. No i o to chodzi! Dziewczyny, chciałybyście porandkować z Michałem? :)
(rub)
źródło eska.pl




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że powiedział wszem i wobec, że jest hetero nie musi oznaczać, że szuka wybranki serca (ja jakoś nie wątpiłam, że jest hetero, a nawet jeśli by nie był jakos by mnie to nie obeszło).
    Zgadzam się z JeanneS jest przystojnym (stwierdziłabym bardziej ładnym), atrakcyjnym chłopakiem z dużą ilością atutów :) Głos cudowny i te kręcone włosy! Zabija mnie stereotyp myślenia ograniczonego, zaściankowego Polaka- wygląda jak baba=gej, maluje się jak baba= gej,ma kobiece rysy twarz=gej. Co to ma być? Aerosmith, Placebo, Merlin Menson i wielu innych też się malowało i maluje, już nie wspomnę o japońskim Visual Kei. Cóż w takim bądź razie na ok 80% celebrytów z Japonii to czy Azji to GEJE(których ja przyznam kocham!) a to właśnie za wygląd jak Michał- delikatny, szczupłą sylwetkę i kobiece cechy, ale to nie oznacza bycia babo-chłopem, gejem czy nie wiadomo czym innym. W Japonii Michał był by spostrzegany, jako atrakcyjny mężczyzna do wzięcia, który chuje się 100% mężczyzną dlatego maluje się i ubiera inaczej, aby ukazać też, że ma cechy kobiece, których się nie wstydzi. I ja właśnie tak go widzę! Cudowny chłopak, któremu nic nie brakuje i do tego jego cudowny zachrypnięty głos bez nutki fałszu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń